Професійно-технічне училище №34 смт.Коропець

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [7]
Публічна інформація [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Звіт директора ПТУ №34 смт. Коропець за 2012-2013 н.р.

                                                           ЗВІТ

директора професійно-технічного училища №34 смт.Коропець

               За 2012 – 2013 навчальний рік

 

 

 

 

    Завдання, які ставить суспільство перед закладами освіти, вимагають нового рівня розуміння теорії і практики організації управлінської діяльності ПТНЗ. В умовах ринкової економіки важливого значення набуває здатність гнучко реагувати на зміни попиту на ринку праці, створювати оптимальні умови для здобуття різних кваліфікаційних і освітніх рівнів у професійних навчальних закладах , що дозволяють отримувати повну загальну середню освіту, робітничу кваліфікацію.

 

 У звітному періоді училище здійснювало свою діяльність відповідно до чинного законодавства України , Законів України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту, Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах, нормативно-правовими актами МОН України, Планом розвитку ПТУ№34 смт.Коропець на 2011-2014роки , Статутом училища.

 

 В училищі функціонують педагогічна рада та методичні об’єднання , які діють на підставі положень, що складені у відповідності до чинного законодавства. Засідання проводяться  відповідно до затверджених планів роботи .

 

  Головними принципами , що були покладені в систему управління педагогічним колективом були :

 -формування дієздатного колективу , системи підбору, підготовки , ефективного використання кадрів, що сприяє покращенню якісного складу працівника училища;

 -координація роботи в колективі з метою самореалізації кожного працівника

на своєму робочому місці ;

 -здійснення комплексного контролю за результатами діяльності працівників.

 

Колектив ПТУ№34 смт.Коропець ставив за мету виконання головних завдань:

-забезпечення права громадян України на професійне навчання відповідно до їх покликань, інтересів іздібностей;

-забезпечення виконання державного замовлення  та угод на підготовку кваліфікаційних робітників з професій «Кухар; кондитер» , «Оператор комп’ютерного набору; конторський службовець» та «Оператор комп’ютерного набору; касир( в банку)»

-забезпечення всебічного розвитку особистості , формування в учнів поваги

до загальнолюдських цінностей, принципів моралі, національної самосвідо-

мості,культурних потреб, шанобливого ставлення до національних традицій,

звичаїв та обрядів;

-створення умов для творчого розвитку педагогічних працівників та учнів училища;

-активне впровадження інформаційних технологій у навчально-виховний

процес.

 

          За звітний період зусилля педагогічного колективу були направлені на пошук інноваційних шляхів підвищення результативності

навчально-виробничої, виховної, навчально-методичної, фінансово-господарської діяльності училища та здійснення намічених стратегічним та річним планом показників його розвитку.

 

  Основним показником успішної діяльності училища є організація та якісне

проведення моніторингу випуску учнів загальноосвітніх шкіл з метою обґрунтованого планування державного замовлення на наступний рік. План

державного замовлення на підготовку робітничих кадрів, зважаючи на зменшення кількості випускників загальноосвітніх шкіл, у поточному році склав 78 осіб і був виконаний на 100%, що на дві особи менше, ніж минулого

року. За професіями:

 

 Кухар;кондитер               2012-2013                   2013-2014

                       

53                                  52

Оператор комп’ютерного

набору; касир(в банку)          27                                 26 

 

Разом                                       80                                  78

     

  

 

   Підготовка кадрів за освітньо-кваліфікаційними рівнями протягом звітного періоду проводилась відповідно до вимог державних стандартів, в результаті

чого успішно завершили навчання  315 учнів. Із загальної кількості випускників отримали дипломи з відзнакою 29 осіб , свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації 52 випускники (44 учні ліцею) ,  дипломи звичайного  зразка отримали  263 випускники .

   Працевлаштовано за отриманою професією 126 осіб, 96 продовжили навчання  в інших навчальних закладах ,  93 особи  працевлаштувалися самостійно.

    Аналізуючи звіти з працевлаштування спостерігається  великий відсоток

працевлаштування  на інші підприємства, тому що в результаті нестабільної                  

економічної ситуації в країні сьогодні  не завжди є можливість направити  випускників на підприємства-замовники робітничих кадрів, договори з якими

укладені 2-3 роки назад.

 

  Кожного навчального року педагогічним колективом вирішуються  основні

питання організації навчально-виховного процесу, а саме:

формування  плану прийому  на новий навчальний рік; впровадження прогресивних методів реклами навчального закладу для збільшення кількості абітурієнтів на наступні роки; збереження контингенту учнів на протязі навчального року; проведення моніторингу працевлаштування випускників училища;розширення кола підприємств-замовників кадрів; проведення моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів груп та викладачів;

 участь у конкурсах фахової майстерності протягом навчального року.

 

   За звітний  період навчальний заклад працював над оновленням змісту , форм, методів і засобів навчання шляхом широкого  впровадження в навчально- виробничий процес сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, підвищення  якісного рівня кадрового потенціалу

через організацію системного підвищення  кваліфікації та стажування  педагогічних працівників , оновлення матеріально – технічної бази.

 Протягом цього періоду в училищі створена відповідна база та відкрито дві нові професії: «Муляр; штукатур; маляр», «Оператор комп’ютерного набору;

     касир( в банку), а також заключні угоди на підготовку робітничих кадрів з даних професій. Створена нова  кухня – лабораторія для професії «Кухар; кондитер», для п’ятьох начальних кабінетів були закуплені нові стільці, обладнано новими стендами та меблями кабінет загальноосвітніх дисциплін,

переобладнаний кабінет «Технології приготування їжі», придбано мультимедійний проектор, телевізор та екран, забезпечено доступ до мережі інтернет. Кожного року поповнюється відповідно до державних стандартів обладнання  з професії «Кухар; кондитер», в кожній кухні-лабораторії встановлено нові водонагрівачі. В більшості навчальних кабінетів були встановлені нові навчальні дошки. Придбано 10 нових комп’ютерів, постійно проводиться ремонт копіювальної техніки, придбано машинку для брошурування.

     Кожного року училище здійснює підписку навчально-методичної преси.

    Щороку проводиться косметичний ремонт навчального корпусу та орендованого приміщення гуртожитку.

 

 

   Станом на 1 січня 2013 року контингент учнів училища складав 212 осіб, з них – 9 сиріт.

 

   В закладі створюється система соціального партнерства,  налагодження тісної співпраці з організаціями , підприємствами, установами  різної  форми власності, що є замовником робітничих кадрів.

  Основними підприємствами – замовниками робітничих кадрів, з якими

укладені відповідні угоди є:

ТзОВ «Лінос», ПАП «Дністрянське», ресторан «Дністер» м.Монастириськ,

ТзОВ «Бучачхлібпром», ПП «Куриляк В.П.», ПП «Філіпченко В.В.»,

Кафе «Роксолана» с.Ковалівка, Монастириського р-ну, кафе-бар «Спокуса»,

Кафе-бар «Фортуна» м.Монастириська , АТ «Ощадбанк», ПАТ КБ «Приватбанк».

 

    Підготовка сучасного кваліфікованого робітника потребує сучасної матеріально – технічної бази. У 2012-2013  навчальному році адміністрація училища спрямувала свою роботу на покращення матеріально-технічного забезпечення кабінетів, лабораторій, майстерень. За рахунок коштів спецфонду кожного року робляться косметичні ремонти у навчальних кабінетах та лабораторіях, а також у гуртожитку.

   З метою енергозбереження та естетичного оформлення приміщень придбано та встановлено металопластикові вікна в кількості 41 штуки. Придбано холодильник та комплект посуди для професії «Кухар; кондитер» на суму 5тис.300грн., машинку для брошурування на суму 400 грн.

для професії «Оператор комп'ютерного набору; касир в банку»

 

 

   У двох навчальних кабінетах , а також в кабінеті директора замінено покриття підлоги на суму  8тис. 918грн., придбано нові меблі для кабінету «Технології приготування їжі», виготовлені нові стенди для кабінету «Організація обслуговування». Для естетичного оформлення навчальних кабінетів придбано тюль на суму  2тис. гривень. Закуплено 5 нових системних блоків для оновлення комп'ютерної техніки , а також відремонтовано копіювальну техніку. Закуплено плиточку для завершення ремонту внутрішньої вбиральні для хлопців на суму  3тис.438грн   , а також протягом року  відремонтовані каналізаційні системи в лабораторії кондитерів та у двох лабораторіях кухарської справи.

   Здійснено підписку на навчально-методичну пресу на суму 5тис.800грн.

  Загальна сума коштів витрачена на оновлення матеріально-технічної бази училища становить 53,3 тис. гривень. За 2012-2013н.р. нараховані доходи по спеціальному фонду училища становлять 175,3 тис. гривень.

 

   Важливе місце в діяльності училища займає виконання державного замовлення  на підготовку робітничих кадрів. У 2012 році скоригований план державного замовлення становив 80 осіб.

   Дипломи кваліфікованого робітника отримали 85 чоловік, з них 6 дипломів з відзнакою. Двоє випускників отримали свідоцтва .

    Навчально-методична робота в училищі здійснюється під керівництвом адміністрації училища відповідно до річного плану роботи педагогічного колективу і спрямована на підвищення рівня професійної майстерності, саморозвитку і творчого потенціалу викладачів, майстрів виробничого навчання та учнів.

    В училищі діє рівнева модель управління методичним процесом, а саме:

- індивідуальна методична робота, яка передбачає безперервну самоосвіту і професійне зростання кожного педпрацівника (згідно індивідуальних планів саморозвитку протягом поточного навчального року);

- робота методичних комісій , головним завданням яких є підвищення професійної компетентності педагогічних працівників, пошуки нових форм і методів роботи, впровадження інтерактивних та інноваційних педагогічних технологій в процес навчання, обмін передовим педагогічним досвідом, організація роботи з обдарованими учнями;

- робота педагогічної ради училища, яка координує роботу педколективу з питань навчально-виховної, навчально-методичної, навчально-виробничої діяльності;

- загальна методична робота в навчальному закладі включає роботу інструктивно – методичних нарад, педагогічних рад, педагогічних читань.

     На засіданнях педагогічної ради училища підводилися підсумки навчально-виховної роботи за півріччя, навчальний рік, розглядався стан викладання певних предметів загальноосвітньої та професійно-теоретичної

підготовки, обговорювалися результати участі училища в оглядах – конкурсах кабінетів,лабораторій і майстерень, обласних олімпіад, а також результатів проведення директорських контрольних робіт та державних підсумкових атестацій.

   В 2012-2013 н.р. пройшли курси підвищення кваліфікації:---------------------

   В училищі організовуються та проводяться предметні та методичні тижні, конкурси професійної майстерності та інші колективні заходи. На базі училища проведені два обласні методичні об'єднання .

 

   Виховна робота протягом навчального року була спрямована на поєднання навчання з національно – патріотичним вихованням , впровадженням принципів загальнолюдської моралі і духовності, розвитком творчих здібностей, талантів та забезпеченням соціального захисту учнів. Щотижня  в училищі проводились тематичні лінійки, виховні години, наради медпрацівників з проблем виховання молоді та профілактичні співбесіди з учнями та їх батьками . Працювали гуртки художньої самодіяльності та спортивні секції . Під час проведення виховних заходів використовувались мультимедійні технології, інтерактивні методи роботи з учнями.

 

   Особлива увага приділялась роботі з учнями – сиротами, учнями з обмеженими фізичними можливостями, учнями схильними до девіантної поведінки (стоять на внутріучилищному обліку) та іншими категоріями , що опинились у складних життєвих обставинах. На кожну таку категорію дітей  заведено індивідуальні картки , де зафіксовано проведену роботу , складаються якісні рекомендації викладачам до роботи з цими учнями. Учні училища приймали активну участь в обласних  олімпіадах , спортивних змаганнях, конкурсах та  оглядах художньої самодіяльності. Так, за результатами ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних дисциплін учні училища зайняли призові місця, а саме:

Юрків Андрій Вікторович та Юрків Василь Вікторович, ІІІ місце з біології; Василик Світлана Степанівна, ІІІ місце з української мови; Юрків Андрій В., І місце з фізики; Ковалик Ганна В.,І місце з хімії. Учениця ІІ курсу за професією «Конторський службовець(бухгалтерія); оператор комп'ютерного набору» Ковалик Г.В. взяла участь у ІІІ етапі ХІІІ Міжнародного конкурсу з української мови ім.П.Яцика де отримала Диплом І ступеня.

 

  В училищі працює їдальня, де учні, які знаходяться на повному державному утриманні забезпечуються 3-х разовим харчуванням.

 

  За направленням Монастириського центру зайнятості в 2012 – 2013 році пройшли перепідготовку 12 слухачів за професією кухар.

 

 Питанням особливої ваги є проведення профорієнтаційної роботи серед випускників загальноосвітньої школи. В училищі цьому питанню приділяється велика увага, оскільки успішна робота в даному напрямку є запорукою збереження контингенту учнів.

 

 За рік звітного періоду дотримувались умови колективного договору.

 З метою реалізації положень Конституції України, Закону України «Про  професійно – технічну освіту»,створення сприятливих умов для підготовки кваліфікованих кадрів в новому навчальному році училище зосереджуватиме свою діяльність на таких напрямках:

 

1.     Здійснювати  моніторинг ринку праці та визначати потребу регіонального ринку у кваліфікованих робітниках на перспективу.

2.     Здійснювати аналіз якості підготовки за обраною професією, закріплення на першому робочому місці шляхом анкетування випускників і роботодавців.

3.     Забезпечувати  перепідготовку та підвищення кваліфікації педагогічних працівників , їх стажування в умовах виробництва.

4.     Приймати участь в обласних та Всеукраїнських конкурсах професійної майстерності.

5.     Застосовувати енерго- і теплозберігаючі технології з метою економії витрат бюджетних коштів та енергоресурсів.

6.     Зміцнювати матеріально – технічну базу навчального закладу шляхом залучення різних джерел фінансування.

 

Визначені напрями діяльності вважаю пріоритетними в своїй роботі і буду підтримувати тенденцію їх росту, з метою надання якісної кваліфікованої освіти в навчальному закладі.

   

 

 

 

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: Zoryana2013 (18.12.2013)
Переглядів: 1137 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz